Na dziś serwuję logosy, które zrobiłam na dwa konkursy. Spostrzegłam, że jeszcze ich tu nie wrzucałam, a że mam dziś luźniejszy dzień to nadrabiam. :) Co prawda logo nie jest moją domeną, ale w sumie tak w ramach ćwiczeń, i a nuż się uda, sobie wykonałam. ;) Pierwszy na szlak archeo, który miał zawierać tetrapoda. Poniżej moje trzy wersje, a wyniki tu (wygrał nr 7).

Miał też miejsce konkurs na logo Akademickiego Centrum Kultury w Lublinie, więc z lokalnego patriotyzmu wzięłam w nim udział. Konkurs został rozstrzygnięty miesiąc temu, ale do tej pory jeszcze wygrana praca nie została zaprezentowana, a szkoda, bo ciekawość rośnie. :) Moja wersja nawiązuje do centrum, dźwięku/słuchu i działań wizualnych/oka. Or something.  Bardzo powstrzymywałam się przed zrobieniem czegoś z akademicką czapeczką na górze. xD

Są też wyniki wikingowego konkursu, po których nie będę ukrywać że się załamałam. Po pierwsze, nie dość, że wrzucili mi cmykowego plika do netu (sic!), to z dwojga złego wybrałabym pasiasty projekt, ten na samym dole. No cóż.

A jakoś na tygodniu wrzucę w końcu ilustracje dyplomowe, koncepcja ostatnio ciut uległa zmianie, więc pozostaną pewnie same ilustracje bez wersji kalendarzowej. xD

I w ogóle dowiedziałam się, że kadrze nauczycielskiej zdarzy się tu zajrzeć, więc teraz to się muszę pilnować xD :>

